Події

Працівників закритих телеканалів можуть позбавити акредитації

У Верховній Раді був зареєстрований проєкт, який передбачає тимчасове позбавлення акредитації журналістів із медіахолдингу Тараса Козака. На нього раніше були накладені санкції на 5 років. Варто зазначити, що до холдингу належать не тільки канали «ZIK», «NewsOne» та «112 Україна», але й такі підприємства, як «НОВИНИ 24 ГОДИНИ» — «ПАРТНЕР ТВ», «ЛІДЕР ТВ», «НОВИЙ ФОРМАТ ТВ» «АРІАДНА ТВ». Проєктом пропонується позбавити акредитації як журналістів, так і технічних працівників на час дії санкцій, тобто на 5 років відповідно.

Канали «ZIK», «NewsOne» та «112 Україна» також називають «медведчуківськими». Це пов’язано з тим, що, Тарас Козак є номінальним власником вищевказаного майна, яке належить Віктору Медведчуку, але на нього накладені санкції США з 2014 року.

Тарас Козак називає санкції проти себе та телеканалів “висмоктаною з пальця маячнею і відвертою брехнею”. Він впевнений, що влада не оприлюднить даних, на підставі яких було запроваджено санкції, оскільки ті будуть оскаржені у судах.

Необхідно зазначити, що текст документу на офіційному сайті ВР поки відсутній, як і інформація про реєстрацію.

Нагадаємо, що раніше ми писали про відключення низки проросійських телеканалів через санкції, які було дапроваджено з боку РНБО, які підтримав президент.

Дивіться також:  КПК в обличчях. Випуск №5 - Даніл Назарець
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Подивіться також
Close
Back to top button
Close